WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Katarzyna Walęcka-Matyja, Elżbieta Napora
Andrzej Meissner, Ryszard Ślęczka
Bożena Popiołek, Urszula Kicińska, Anna Penkała-Jastrzębska
Przedłużająca się sytuacja pandemiczna wiele osób wyprowadza z równowagi. Ograniczony dostęp do lekarzy i badań, szczególnie w 2020 roku, gdy większość przychodni była długotrwale zamknięta, rodziła frustracje pacjentów. Wielu również w pozacovidowej sytuacji daje upust w placówkach medycznych swoim żalom, złości i nieumiejętności panowania nad emocjami. Jak wyjść z twarzą z konfliktowej sytuacji? Jak obsługiwać pacjenta przy zastosowaniu najlepszych praktyk?
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.